duminică, 25 mai 2008

Impresii despre spectacol - a doua parte

Angela Similea si Mark - Catalin Nafareanu

Spectacolul sustinut de Angela Similea a fost un adevarat succes. Casa de Cultura a Studentilor din Iasi a fost plina la refuz de oameni care erau dornici sa o vada pe artista. Intrarea artistei pe scena impreuna cu Ovidiu Komornyk a fost pe fundal musical.

A dovedit, desi nu era nevoie ca e o adevarata diva, pe drept cuvant .Prezenta sa scenica: corpul de o simetrie perfecta, mainile sale invaluiau piesa, chipul sau minunat si vocea sa fara asemanare faceau ca sala sa vibreze la unison. A fost o seara de vis.

Ceea ce m-a impresionat si mai mult a fost faptul ca pe langa autograful obtinut (care drept vorbind ma asteptam intr-un fel sau altul sa al primesc) a fost intalnirea personala cu Angela Similea in backstage. Am conversat cu dumneaei pret de cateva minute.A fost foarte deschisa desi nu ma asteptam. Unde mai pun si faptul ca autograful a fost cu dedicatie.

Nu voi uita niciodata acea seara din Iasi, A fost fantastic.

IMAGE0021 copy

9 comentarii:

Floricel spunea...

Buna!
Desi din pacate nu am avut ocaia sa o intalnesc personal pe doamna Similea,sincera sa fiu nu ma asteptam la o alta reactie din partea domniei sale in ce te priveste(nu numai a ta si in general),pt.ca toti cei care o cunosc vorbesc numai la superlativ din toate p.d.v.despre dumneaei!Ma bucur pt.tine!
Felicitari pt.site!

Anonim spunea...

Felicitari pentru site si te "invidiez" pentru faptul ca ai cunoscut-o personal, ca ai putut "fura" un autograf, un zambet si o seara minuntata intr-un concert. Mi-as dori tare tare mult sa am norocul tau, desi am doar 16 ani prea multe informatii si poze cu dumneaiei nu am, dar tot ce stiu e ca muzica imi este de ajuns sa o simt langa mine si sa ii multumesc pentru tot. Pozele sunt superbe, felicitari inca o data.

ToTo_09 spunea...

Draga Daniela daca vrei poze cu Angela Similea intra pe http://asimilea.hi5.com.
Iar pentru mp3-uri si video pe http://angelasimilea.peperonity.com/
O zi buna!

Anonim spunea...

publicitate !

ToTo_09 spunea...

Publicitate Mark...Vrei sa-ti platim? :))

ToTo_09 spunea...

Am fost acuzata k comentariul meu cu "plata" e deplasat.Tu ai inteles la ce m-am referit,da?La faza cu poza cu inimioara si...stii u ce era de plata...:))

Anonim spunea...

Bineinteles ca era o gluma! Nimeni nu s-a suparat de nimic.Si oricum , orice comentariu este binevenit. O zi frumoasa sa aveti! :)

Anonim spunea...

e super tare!!!!!!! :X :X :X :D

Anonim spunea...

publicitate :X:X s :X:X:X:X:x

Trimiteți un comentariu

Lasa-ti impresiile aici

Introdu adresa ta de email aici, si vei primi ultimile noutati:

Delivered by FeedBurner