duminică, 13 decembrie 2009

Amintiri cu artisti : Florin Piersic si Angela Similea

Tot la Rm. Valcea i-am intalnit si pe acesti doi “monstri sacri” ai showbizz-ului autohton. Era tot prin toamna lui 1982, iar teatrul Al. Davila din Pitesti pusese in scena o adaptare dupa “Jocul de-a vacanta” de Mihail Sebastian, sub forma unui muzical.Florin Piersic si Angela Similea erau distribuiti in rolurile principale. Dupa premiera de la Pitesti, plecasera bineinteles prin tara in mai multe turnee. Asa au ajuns si la Valcea. Erau doua reprezentatii : una de la ora 17.00, cealalta de la 20.00. Imi planificasem ca in pauza dintre acestea sa ma strecor in culise pentru a lua autografe de la actori. Imi amintesc ca in afara de cei doi, mai juca si Petre Gheorghiu Goe. Avand un rol scurt si fiindu-mi teama ca n-o sa-l gasesc in pauza, am fugit in culise imediat ce iesise de pe scena. L-am gasit asezat si gafaind. Avea un rol care-l obosea peste masura, dadea din el tot ce putea pe scena, acum respira ca si cand ar fi alergat nu stiu cati kilometri. Era si in varsta, deh. Ceea ce m-a frapat pe mine este faptul ca pe scena nu se vedea sub nicio forma ca ar fi fost obosit.
Revenind la Piersic si Angela, in pauza, asa cum planuisem, m-am strecurat in culise. Nu eram singurul, cred ca mai erau vreo 10 persoane (fete si baieti), dintre care eu nu cunosteam pe nimeni. Pe Florin l-am gasit pe hol, intre cabine. Cred ca i se repartizase si lui o cabina, dar nu statea el acolo. Ne-a primit zambitor, fara nicio fitza, ne-a dat autografe, am stat cu el de vorba, l-am intrebat una-alta, ne-a intrebat si el daca suntem studenti (dupa varsta, paream). N-avea de unde sa stie ca la Rm. Valcea, pe vremea aceea nu exista facultate. Au raspuns ceilalti ca sunt elevi la Scoala Populara de Arta, sectia actorie. Eu nu eram decat un biet electrician si lucram pe santier, dar n-am mai spus si eu cu ce ma ocup. A ramas asa, ca am fi toti actori amatori in devenire.
Apoi l-am intrebat de Angela. Normal ca vroiam autpgraf si de la ea. “Stati un pic, zice, ca ma duc sa vorbesc eu cu ea sa vad daca va poate primi”. Si a intrat in cabina acesteia. Ne-a primit, doar ne pusese Florin o pila, deh ! Ea ne-a dat cate o poza (cea pe care o vedeti in imagine), s-a semnat pe poza si ne-a spus : “Va dau o poza cu mine si cu Florin. E cea mai frumoasa pe care o avem. Duceti-va sa va semneze si el”. Ne-am dus, evident, desi el ne mai semnase odata si pe carnetele.
Aceasta a fost scurta mea intalnire cu niste oameni deosebit de modesti, marii artisti Angela Similea si Florin Piersic.
sursa:http://geocer.net/?s=angela+similea&x=8&y=8

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lasa-ti impresiile aici

Introdu adresa ta de email aici, si vei primi ultimile noutati:

Delivered by FeedBurner