miercuri, 28 aprilie 2010

Autograf Angela Similea

3 comentarii:

Daniela spunea...

mai demult am lasat urmatorul comentariu la impresiile despre spectacolul "De dragul tau" din Iasi : "Felicitari pentru site si te "invidiez" pentru faptul ca ai cunoscut-o personal, ca ai putut "fura" un autograf, un zambet si o seara minuntata intr-un concert. Mi-as dori tare tare mult sa am norocul tau, desi am doar 16 ani prea multe informatii si poze cu dumneaiei nu am, dar tot ce stiu e ca muzica imi este de ajuns sa o simt langa mine si sa ii multumesc pentru tot. Pozele sunt superbe, felicitari inca o data." Acum sunt fericita ca mai sus se afla autograful cu numele meu si iata ca este adevarat ceea ce spunea Angela unei fane in cabina: "daca iti doresti cu adevarat ceva se implineste"

Mark spunea...

Foarte frumos.Ma bucur pt ca visul a devenit realitate.

Anonim spunea...

Daniela,daca iti doresti mult ceva,nu trebuie sa astepti sa se implineasca,trebuie sa faci ceva,sa lupti pt. a se putea implini Sa cresti mare! Luly

Trimiteți un comentariu

Lasa-ti impresiile aici

Introdu adresa ta de email aici, si vei primi ultimile noutati:

Delivered by FeedBurner