marți, 18 octombrie 2011

Angela Similea îi cântă lui Victor Surdu, dincolo de moarte: "Tu mi-ai spus că stelele nu mor"

Drama Angelei Similea, care, cu o jumătate de an în urmă, şi-a pierdut soţul, pare să-şi fi pus amprenta nu doar pe viaţa personală a artistei, ci şi pe cariera sa.Pe viitorul album al Angelei Similea, cântăreaţa îi dedică regretatului Victor Surdu piesa “Priveşte cerul”. Versurile melodiei sunt scrise de Ovidiu Komornyik, managerul, prietenul şi confidentul Angelei Similea, care a fost alături de ea în toate momentele dificile prin care a trecut. De altfel, Ovidiu Komornyik este cel care îi dă replica şi muzical, piesa “Priveşte cerul” fiind un duet.
S-a exprimat prin muzică

“Credeam că pentru mine lumea s-a sfârşit/Şi drumul către casă iar mi-a amintit/Când mi-am strâns aripa, dor rănit în zbor/Tu mi-ai spus în noapte că stelele nu mor” - aşa sună versurile piesei care poate fi ascultată deja pe pagina de Facebook a artistei.

Cântăreaţa Angela Similea a suferit enorm când soţul ei, Victor Surdu, a trecut în nefiinţă, în luna aprilie a acestui an. Totuşi, artista a refuzat să discute în public despre durerea ei, preferând să facă acest lucru prin muzică.
sursa: ziarul Libertatea

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lasa-ti impresiile aici

Introdu adresa ta de email aici, si vei primi ultimile noutati:

Delivered by FeedBurner