joi, 29 ianuarie 2009

Angela Similea la TVR 3



Miercuri seara am avut surpriza sa primesc un mesaj prin care ma anunta ca Angela Similea este prezenta pe micul ecran. Eram la servici. Am intrat in studio, am deschis televizorul si am gasit.

Incepuse de 10 minute.Era o emisiune care mai fusese difuzata acum aproximativ 3 ani . Fosta emisiune pop rock de pe TVR 2 era acum sub o alta denumire – Cap de Afis. De data asta emisunea era pe TVR3. Foarte frumos. Pret de 40 de minute am putut vedea fragmente din clipurile vechi ale artistei. Trebuie sa recunosc ca m-am bucurat de clipuri care erau de calitate maxima, nu asa cum le vedem pe You Tube.

  Multumesc Cristi.

Astept parerile voastre, cei care a-ti reusit sa vedeti emisiunea.

  Acelasi Mark.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu am vazut emisiunea pe TVR2,atunci,in 2006,parca. Majoritatea momentelor din emisiune sunt acum grupate in cele 5 medley-uri care circula pe net.
Adevarul este ca emisiunea e desavarsit,dar daca stam si ne gandim,cand e vorba de Angela,CE nu este desavarsit?

Anonim spunea...

CU TOT DRAGUL PENTRU CA SI TU FACI AICI TREABA CU MULT DRAG... DE CINTEC SI PENTRU ARTISTA!!! CRISTI B

Trimiteți un comentariu

Lasa-ti impresiile aici

Introdu adresa ta de email aici, si vei primi ultimile noutati:

Delivered by FeedBurner