vineri, 27 februarie 2009

O intalnire neasteptata

  Aseara,la postul de televiziune unde lucrez ROM TV Roman, am avut placuta surpriza sa il avem invitat la emisiunea “Punctul pe I” pe nimeni altul decat – Victor Surdu – , sotul Angelei Similea.Un om foarte important in lumea politicii si nu numai.A fost a treia oara cand am avut ocazia sa il intalnesc. A avut parte de o surpriza din partea mea. Inainte sa inceapa emisiunea la care era invitat, pe post am difuzat clipul produs de autor, Melancolie de amurg. Imediat si-a ridicat privirea de pe hartii si a ramas surprins.Departe de casa, Angela Similea invalui studioul cu piesa mai sus amintita. A ramas profund impresionat de idee, si eu personal eram extrem de fericit ca Cineva apreciaza clipul. Acele clipe au fost extraordinare.In studio se facu liniste, doar vocea Angelei Similea  se auzea, si ne ducea intr-o lume departe…intr-o lume pe care putini o pot  intelege.

    Ulterior am aflat ca Angela Similea va scoate albumul nou in toamna, si tot atunci vor incepe concertele in tara.Pana atunci nu avem decat sa avem rabdare….

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lasa-ti impresiile aici

Introdu adresa ta de email aici, si vei primi ultimile noutati:

Delivered by FeedBurner