luni, 16 martie 2009

Savoy & Angela Similea, un succes garantat!

     Astazi, Jurnalul National a pregatit o surpriza binemeritata melancolicilor de alta data.Editia de colectie e reprezentata de formatia Savoy. Angela Similea a colaborat cu ei in epoca de aur, si rezultatul il stiti si voi. Zeci de piese poarta semnatura formatiei.Din ele amintim: Recheama-ma si am sa revin, Imi pare rau de fiecare clipa, Eu cu cine-mi joc iubirea,Gheorghe Gheorghe, Vis vegetal, De dragul tau,Ingaduie-i iubirii,Mai saruta,Hai sa ne-mpacam,Pentru inima mea si a ta…In editia de colectie am gasit cateva imagini ale formatiei Savoy cu Angela Similea, si cateva marturisiri ale artistei.Mai jos va prezentam materialul. S1S2S3S5S7S6

1 comentarii:

Anonim spunea...

I'm linking this webpage from my personal blog . this has all of the usefull info necessary.

Here is my web blog - having trouble getting pregnant

Trimiteți un comentariu

Lasa-ti impresiile aici

Introdu adresa ta de email aici, si vei primi ultimile noutati:

Delivered by FeedBurner