luni, 23 martie 2009

Explicatii…

Am ramas uimit sa constat ca voua, chiar va pasa de blogul Angelei Similea.Si asta datorita mesajelor pe care le-ati trimis.M-ati surprins prin atitudinea voastra, si a-ti reusit sa ma convingeti ca blogul trebuie sa mearga mai departe.Am fost foarte dezamagit de faptul ca absolut nimeni nu a lasat un simplu comment de 8 Martie cand era ziua femeii, deci si ziua Angelei Similea.Ma asteptam sa curga urarile voastre catre artista. Atunci realizasem ca blogul e neinteresant si ca nu mai are nici un sens sa imi pierd timpul cu astfel de lucruri.Acum vad ca sunte-ti alaturi de mine si impreuna vom continua drumul mai departe Mark

5 comentarii:

Teo spunea...

Comentariile nu sunt un reper prea bun Mark. Multi viziteaza, citesc blogul, dar nu au timp sau nu stiu pe moment ce sa scrie. Mi se pare o decizie buna aceea de a continua. Si sa stii ca si eu sunt un vizitator "pasiv", chiar daca ai sa ma certi pentru asta :) .

Anonim spunea...

Esti o draguta Teo ca de obicei.Stii ca am incredere in tine.Mersi

Cipriana spunea...

O, Doamne, Mark! Pai eu de exemplu am vazut articolul pe 9 martie, si am zis ca Angela primeste atat de multe urari, iti dai seama ca toate suna asemanator. Insa ceea ce ai facut tu de-a lungul timpului este incomparabil. Ne-ai anuntat mereu aparitiile Angelei, ne-ai tinut mereu la curent cu noutatile, ar fi imposibil sa renunti atat de usor! Ma bucur ca te-ai razgandit, totusi. Deci, o data revenit, te asteptam cu noi vesti!:)

Anonim spunea...

Sa nu inchizi niciodata blogul asta! ne tii la curent cu toate noutatile iar eu recunosc ca il accesez aproape zilnic.E super!

wedding dresses spunea...

Thanks for sharing this with all of us. Every girl has her most beautiful moment in the life just when you wear your own wedding dresses in your wedding.You can visit our wedding dress shop.Cheap wedding dresses have good quality. You can find ball gown wedding dresses,mother of the bride dresses,mermaid wedding dresses,flower girl dresses,strapless wedding dresses,a line wedding dresses,plus size wedding dresses,column wedding dresses,beach wedding dresses,empire wedding dresses,tea length wedding dresses,bridesmaid dresses,cocktail dresses,evening dresses,prom dresses your dream. Get your wedding dress in our bridal shop. Finally,I hope you have a happy wedding.

Trimiteți un comentariu

Lasa-ti impresiile aici

Introdu adresa ta de email aici, si vei primi ultimile noutati:

Delivered by FeedBurner