marți, 23 februarie 2010

Angela Similea rabufneste: "Toata generatia mea e muritoare de foame!


Angela Similea, supranumita „doamna muzicii usoare romanesti“, se declara dezamagita de birfele aparute la adresa ei, cum ca si-ar fi pierdut vocea si urmeaza niste tratamente costisitoare in afara tarii. Cintareata ne-a asigurat de faptul ca nu se va retrage din muzica, ba dimpotriva: are foarte multe surprize pentru public.
Interpreta nu a evitat sa-si manifeste nemultumirea: „Ma deranjeaza lipsa de respect a celor care s-au bucurat, odinioara, de muzica mea. Nici macar nu si-au cerut scuze. Mi-am sacrificat viata timp de 40 de ani, am muncit din greu doar pentru muzica, nu pentru bani. Acum, toata generatia mea e muritoare de foame“, spune artista, referindu-se si la drepturile de autor, care au devenit in ultima vreme problema numarul 1 a artistilor din Romania. Anul trecut a trait un episod trist alaturi de un coleg de breasla. Angela Similea l-a sprijinit pe Cornel Constantiniu in procesul intentat regizorului Cristian Mungiu. Acesta a fost acuzat de artist ca ar fi folosit melodiile lui in genericul filmului premiat la Festivalul de Film de la Cannes, 4 luni, 3 saptamini si 2 zile, fara sa-i anunte. Daca s-ar fi decis ca avea dreptate, toti acei bani ii reveneau domnului Cornel Constantiniu, nu Angelei. Instanta a hotarit ca nu au niciun drept si nu a mai fost nevoie sa faca recurs. Singura vina pentru acea neintelegere o poarta doar firma care s-a ocupat de prelucrarea pieselor.

„Nu mai am ce demonstra“
Angela Similea a fost mereu un etalon in muzica, dar si in privinta elegantei si a comportamentului. Melodia Sa mori de dragoste ranita, compusa de Marcel Dragomir, pe versurile lui Aurel Storin, a fost decla­rata „melodia secolului al XX-lea“ de catre public, cu ocazia unei gale organizate de TVR 2, in 2000.
In 2005, Angela Similea a revenit pe piata muzicala, dupa zece ani de absenta, cu un nou album, intitulat Lumea mea, realizat de Ovidiu Komornyik. Cel care a convins-o sa se intoarca in lumina reflectoarelor a devenit in scurt timp un colaborator de incredere al Angelei, dar si un prieten apropiat. Cei doi lucreaza si in prezent la un nou album. „Mai multe lucruri despre acest proiect veti afla dupa ce o sa va convingeti de faptul ca artistul Angela Similea mai are ceva de spus“, a declarat interpreta, incheind providential: „Nu mai am ce demonstra, iar vorbele mele nu valoreaza doi bani in comparatie cu viata mea, pe care o cint in melodiile mele“.

sursa: revista vip

8 comentarii:

fotolucian spunea...

Vremurile se schimba,oamenii se adapteaza imediat,asa se intampla peste tot in lume.E regretabil.

Cristi Banu spunea...

PENTRU CEI INTERESATI SPER SA FIU RASPINDITOR DE VESTE BUNA SI BUCURIE: PE 4 MARTIE DE LA ORA 12 A PRINZULUI ANGELA SIMILEA VA FI INVITATA LA NATIONAL FM, EMISIA PUTIND FI VIZIONATA IN DIRECT PE N24PLUS SI IN RELUARE IN ACEEASI SEARA DE LA ORA 10 PE TV! CU SPERANTA CA INFORMATIA E O STIRE NOTABILA VA DORESC SA AVETI PRIMAVARA VALABILA SI DE CE NU, INEGALABILA!!! CRISTI BANU

Alina spunea...

Multumesc pentru veste, n-am mai auzit-o de ceva vreme pe Angela si imi era sincer dor de ea. Ca o sugestie, cred ca ideea unui blog nu ar fi deloc deplasata, am apucat sa citesc cateva texte scrise (parca) in Tineretul liber si nu era rele deloc. Ba chiar dimpotriva :)

Primavara frumoasa tuturor!

Cristi Banu spunea...

stire de ultima, foarte ultima ora: miine angela va avea o sesiune de autografe de la ora 14 la palatul copiilor din bucuresti!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

Wow,peste doua zile este ziua doamnei Angela Similea.La Multi Ani,minunata doamna si sa ne traiti 1000 de ani.Va IUBESC MAXIM.Lidia din Tulcea.

Cristi Banu spunea...

In cadrul emisiunii de vineri HAPPY HOUR cele 3 dive sarbatorite ale zilei de 9 iulie vor fi omagiate intr-o editie speciala... CB

maria spunea...

vor fi invitate in emisiune?

Cipriana spunea...

E o filmare, nu vor fi in direct :)

Trimiteți un comentariu

Lasa-ti impresiile aici

Introdu adresa ta de email aici, si vei primi ultimile noutati:

Delivered by FeedBurner