luni, 12 aprilie 2010

Angela Similea: "Mai am şi acum sacii plini cu scrisori pe care le-am primit de la admiratorii mei"


Angela Similea a fost cea mai iubită cântăreaţă de muzică uşoară, în regimul trecut, drept dovadă ea mai păstrează sacii plini cu scrisori pe care i le-au trimis fanii ei. Printre miile de epistole, Angela a primit şi declaraţii de dragoste cărora nu le-a răspuns niciodată. "Nu am răspuns niciunei scrisori prin care mi se făceau declaraţii de dragoste", a mărturisit în direct Angela Similea, adăugând că "Şi acum mai am sacii plini cu scrisori venite pe adresa Televiziunii Române".



Mădălin Ionescu a întrebat-o pe invitata sa dacă a fost vreodată cerută în căsătorie de vreun fan înfocat al său, iar artista a răspuns: "Am fost cerută în căsătorie doar de aceia care mi-au devenit soţi", dar asta nu înseamnă că Angela Similea nu a primit astfel de cereri de-a lungul carierei sale.

sursa:CANCAN

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lasa-ti impresiile aici

Introdu adresa ta de email aici, si vei primi ultimile noutati:

Delivered by FeedBurner